Vad gör du nuförtiden, vrf hör du aldrig av dig ?

HEJ ALLA GOA OCH GLADA MÄNNISKOR !



Väcktes av mamma som kom in och började ropa kl är 12 och drog upp rullgardinen. Men det var ändå bra för jag behöver vända tillbaka på dygnet innan skolan börjar igen! Det gick faktiskt rätt lätt att hoppa upp ur sängen.. för jag la mig ca vid halv 1 inatt. Vilket är väldigt tidigt för att vara mig kan jag bara säga! ;)

Får se vad dagen har att erbjuda. Ska iaf träna idag antingen jag kommer orka eller ha lust till det ! Så är det med det! :) Vad ska ni hitta på idag ?


Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha nu har vi kasnke ändrat oss igen till fotbollsgolf å så fortfrande ögonbindel å de dära :D

2011-08-15 @ 13:26:53
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0