Tränat och sjungit en stund innan brorsan kom in..

och sa att han skulle sova, så ja det blev en stund bara då, men bättre än inget alls!
Sedan innan jag sjöng kollade jag även på Allsång på Skansen. Dock inge vidare, nästan bara symfoni orkester som spelade.. Det pallar jag bara inte att lyssna på. Det är FÖR mycket.. Så jag zappade över till Supersize vs skinny istället tills det andra var över. Det var intressantare att kolla på! Men missade som tur var INTE Nanne Grönwalls uppträdande eftersom jag zappade tillbaka. Ååh, älskar hennes sätt att vara som artist, hur hon rör sig, pratar och jaa allt helt enkelt. Hennes röst är fantastisk! Hon verkar även vara en sån go människa! Det gillar vi starkt! :) Drf får ni en bild på just Nanne Grönwall:

 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0