Skumma drömmar man kan ha i sina tankar...







Drömde att jag hittade min väns häst (dock tror jag inte ens hon har ngn), men iaf jag satte mig på sadeln och började rida.. JAG SOM INTE ENS KAN RIDA! Sedan minns jag att jag även ramlade av den men det var bara till att resa sig igen. Men då gick jag till Natta och lämnade tillbaka hästen. Och då skulle hon ut och rida så då fick jag sitta bakom henne.. vi red ut i skogen tills vi kom till ngr klippor som vi försökte komma uppför. Det stod ngr killar lite längre ner.. Plötsligt ramlade vi båda ner i vattnet och då kom killarna och räddade oss. Hahaha! Drömmen slutade med att vi satt och sminkade oss och mådde hur bra som helst! Snacka om sjuk dröm.. :)

Har ni haft ngn sjuk dröm, isf får ni jättegärna dela med er utav den!


Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

-Tack så mycket fina du :)

2011-08-11 @ 15:23:52
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: synd med vädret hos dig. Här är det riktigt fint. Har precis gått 6 km. Oj vad svettigt! Haha.

Nä inget speciellt händer idag. Själv?

Kramar <3

2011-08-11 @ 15:37:36
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0