Imorgon kommer älsklings Sanna till Göteborg !

Så imorgon får jag gå upp hyffsat i tid.. kanske vid 10 eller ngt för att fixa i ordning mig och allt sådant. Men anything for her! Det ska bli SÅÅÅ roligt hon ska sova över från 2-.. dagar vi får se hur länge hon stannar helt enkelt! Imorgon har jag iaf planerat att vi ska gå på Lotta på liseberg för hon har aldrig varit där.. Det blir kul! (: Åååh, vad jag har saknat henne!! Nu ska vi hitta på massa roligheter! Får se om vi även kommer till Smögen eller Kulturkalaset. Drf kommer tyvärr bloggen bli lidande som ni säkert förstår, men det får ni faktiskt ta. Jag kommer ju tillbaka iaf. :D Så se det positivt och så har ni ju ngt att längta efter! Hihi! Kanske slänger in ett inlägg innan jag pyser också, det återstår åh se. Annars får ni ha det så jätte, jättebra utan mig imorgon! På återseende.... :)


Sanna & jag ! Älskar denna bilden !!!! ♥

Btw, gå in på min söta väns blogg! Ni kommer inte ångra er, den är väldigt mysig vill jag lova er! :)



Kommentarer
Postat av: EMMAS!

härligt :D jorå bara bra :D

2011-08-07 @ 23:19:32
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0