Har tråkigt, enjoy !

Brukar du komma i tid: Jaa, allt som oftast ! Blir lite smått iritterad på andra som inte gör det..  

Hur lång är du: Ingen aning faktiskt..

Kan du laga mat: Haha, ja om jag ger mig fanken så.

Vad har du på dig just nu: En blommig tröja, t-shirt och mjukisbyxor. Mys !

Har du någon fobi: Ne, det tror jag inte.

Hade du en bra kväll igår: Jajjemen..

Vilket är ditt senaste inköp: En halskedja & en ny vårjacka

Din favoritdryck på morgonen: Mjölk, fast vill hellre ha juice. :)

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, brukar inte sova i mamma & Mats säng längre.. bara ibland. ;)

Vad hade du sönder senast: En galje där jag praktiserar. Haha, tyckte kanske de hade FÖÖR många helt enkelt !  

Vem snackade du med senast: mamma & Mats.

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten. MM, yammi !

Saknar du någon just nu: Mmh.. 

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara respektlös & ljuga mig rätt upp i ansiktet..  

Senaste person du kramade: Sanna ♥

 


Senaste person du ringde: Sanna !

Senaste person som ringde dig: Min kusin, Madde.

Vad drack du senast: Coca Cola

Vill du ha barn: Yes, på senare dar. Vill ha tvillingar, en pojke & en flicka.

Längtar du till din nästa födelsedag: JAAA !

Har du rakat dina ben någon gång: Nej, icke som nicke ! Anser inte att det är nödvändigt.

Är du sugen på något nu: Ja, att sommaren är här så att man kan sola och bada !!!

Använder du hudkräm: Yees, Idomin, Neutral eller Nivea.

Attraheras du av män med skägg: Jo, i vissa fall. Fast inga gubbar, men killar i min egen ålder och lite äldre så ja.

Micro-pop eller poppa själv: Haha, min mamma poppar alltid så vet ej.

Brukar du baka: Jao, men då är det bara negerbollar x)

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja, det saknas ngt...

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nopp, bara jag och mina löss. :) Haha, ni får inte ta mig seriöst hela tiden !  

Vad tycker du är äckligt: När man låtsas spyr, usch ! Annars vet jag inte.. eller kommer inte på ngt just för stunden.   

Har du pengar på mobilen: Yesbox.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0