Har gjort negerbollar nu !



Som jag ska bjuda personalen på imorgon, eftersom det är min sista dag då! ( Foton på mina negerbollar det kommer upp senare).
Slutar även efter lunch, för jag ska repa mitt solo inför vårkonserten som vi ska ha på Burgården. Efter det ska jag ta tåget till Anneberg, ska sova över hos min "mormor" från fredag till lördag. Det ser jag verkligen fram emot!! Och på lördag igen ska jag till pappa, haha, det blir ett himla flackande fram och tillbaka.. Så idag måste jag packa. :) Yeey, det är som är SÅÅÅ jätteroligt!!  HAHAHAHHAHA.......

Hoppas ni alla mår toppentoppen idaaag !

Puuuuuuuuuuuuss.

Kommentarer
Postat av: Smultronet.

Blir det en vårkonsert? :D

2011-04-15 @ 17:17:59
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0