Burgårdens kör är bäst !


Dock har vissa slutat på grund av studenten och sådant. Men tänkte iaf visa er att vi kan sjunga!
Btw, det är jag i de rosa byxorna ;D Bara så att ni vet.




Denna afrikanska låt är så fiiiin ! ♥ Eller vad tycker ni?

OBS; Klicka på "kommentarer" för att se alla klippen.

Det är faktiskt så. Alla är så uderbara. Vilken härlig gemenskap vi har i kören alltså ! Helt underbart..
Hahah, de från Indien var och lyssnade på oss igen. Lite kul! Sen sjöng de även en låt för oss.
Åååh, jag älskar verkligen att sjunga ! Man finner en sådan stor glädje & lust som inte går att hitta någon annanstans.

Hoppas ni också mår bra, och även gillar sångerna vi sjunger! För det gör jag verkligen.

Puuuuuss.

Kommentarer
Postat av: HANNA

fett coolt :D

2011-04-11 @ 17:50:00
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Smultronet.

Haha, du har använt mina klipp också :D Baba wethu <3

2011-04-14 @ 23:13:26
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0