träffade laila bagge today!

bara för att jag var på en föreläsning på liseberg där hon skulle vara med & föreläsa.
det är inte så tokigt.
jag kan ju säga att henne sätter sig ingen på i onödan..
rapp i käften & kaxig när det behövdes!
fast det är ju bra att vara ändå.
dock,var det inte bara laila som föreläste,
utan 2 st andra. höll på från 13.00 - 16.00 ca.
var lite svårt efter ett tag att sitta still och bara lyssna.
då fick vi en paus på ca en 35 min.
haha,då var jag tvungen att gå på toa! :)

här kommer en bild på mig, louise & LAILA BAGGE.


blev helt uff på bilden, men det är en dålig mobil bild med..
så vad kan man vänta sig?

puuussss! ♥
bloggar när jag hinner.
det är ju ändå rätt mycke i skolan & så..
+ att jag vill ju lära mig spela gitarr!
då kan man inte sitta här o häcka. ;) 

IDOL IKVÄLL! VILKA FÖLJER DET? :D  

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0