ledsen för dålig uppdatering!

men har inte hunnit sitta vid datan på senare dar.
igår var jag t. ex. i nordstan & sjöng med kattie,samt hennes kompis som spelade gitarr till oss i "pisstunneln".
gryym var han! :O :D han kunde inte bara spela bra. utan även sjunga jäkligt BRA oxå! shiit,vad kuul vi hade asså!! det lär vi säkerligen göra om. :) stod där i ca 2 timmar och tjänade en hel del faktiskt.

annars idag började jag 09.50 med skapande.
sen var det lunch!
och efter det förberedning av "vänsterpartiet" som jag,ramona & therese ska redovisa på fredag.
sen fick vi sluta,men jag hade ju ändå matte så blev tvungen att stanna kvar.. inte det allra roligaste direkt.. 
men jag var duktig & satte mig and pluggade lite matte! ;) haha, ropade hela tiden på min lärare ida när jag behövde hjälp! :D


haha,:thumbup: för gudskull!

btw,idaag ska jag kolla på idol!
missade tråkigt nog det igår. :(:(
men var ju i nordstan ett bra tag.. hade KUL!

puuuusss. ♥
BLOGGAR NÄR JAG HINNER. 

 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan va fräckt att stå i pisstunneln och sjunga... Något man kanske ska skriva med i cv.t



Trodde bara att det var alkisar som klarade av att vara där i mer än 5minuter men hade tydligen fel!

2010-09-09 @ 22:48:43
Postat av: Veronica

japp,hur fräckt som helst!! absolut bästa aukustiken,behöver ingen mick bara till att köra järnet! :D fast märker att du är ironisk.. bryr jag mig inte om.



ja,du hade änna det. men man kan inte alltid ha rätt!

2010-09-12 @ 17:16:48
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0