en bra skoldag!

satt & chillade med kattie innan vi skulle skiljas åt,vi sjöng till min mobil!
ngr bara : ni borde vara med i kören. vi bara: det är vi redan. :)
sen skulle jag ha bild & form,det var riktigt kul.
vi fick måla kroppar med kol,samt krita.
haha,i vanliga fall brukar jag vara så jävla seg med åh bli klar fort..
men detta var en uppggift där man inte skulle lägga ner alls mycke tid eller detaljer!
så fick förvånansvärt ihop 4 skisser innan jag stack hem.
me är stolt. :D haha,det skulle min förra bildlärare stina ha sett!!
hon tyckte jämt jag var för nogrann! ;)

iaf,sen väntade jag på spårvagnen.
gick av vid brunnsparken för att köpa 2 cheeseburgare och en vanilj milkshake!
jag var riktigt hungrig. :)
sen vandrade jag vidare till alingsås pendeln.
där satt jag och åt min måltid.
gott,gott var det kan jag ju säga!
sen när tåget stannade på stenkullen station.. gick jag av & tog cykeln hem.
har tänkt cykla tills det blir vinter iaf.
det är bra motion! :thumbup:

nu sitter jag & lyssnar på lite disco musik- cascada.
hon är bra tycker jag.
det är gött sväng i hennes låtar! ;)

puuuusss ha det götttt. ♥


talangtävling - julstjärnan 2009 på allum.
det var riktigt kuul! :D
kommer ett videoklipp på det snart.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0