tjenare bloggen!

idag ska jag åka hem till mamsen & mats. :)♥
saknar dem!
men helgen har ändå varit bra här hos pappa. 
kommer tyvärr inte riktigt ihåg vad jag gjorde i fredags.
men kan berätta vad jag gjorde igår istället.
fast det vet ni tyyp redan..
men ändå!
jag kollade på förra julkonserten då jag & burgårdens kör sjöng. :)
trevligt var det.
sen vet ni oxå att jag tittade på KING OF POP - MICHAEL JACKSON - DÖD.
+ ätit marabou choklad. (a)

idag vaknade jag ca vid halv 12.
gick upp & åt frukost med brorsan. ;)
sen sjöng jag för full hals.
haha, änna liite extra kul att bo i lägenhet.
en del kollar upp och undrar vem det är som för ett sånt liiiiv!
har en rätt kraftig röst nämligen.
så det hörs oftast enda ut..
höhöh! :thumbup:


från min husvagnssemester 2010.

puuuss på er alla. ♥




Kommentarer
Postat av: Cissi

du måste få en inbjudan av någon som har bloggsvart. men tyvärr har jag inga inbjudningar kvar :(

2010-10-24 @ 15:26:37
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Veronica

det var synd.. :( men hör gärna av dig om du får ngr/ngn! ((:

2010-10-24 @ 15:29:34
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0