kärlek, skola, familj, vänner, fjortis, alkohol, kriminellt, dåliga tider

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - kanske
Har du någon kille just nu? - naj
Har du dumpat någon? - nix
Har någon dumpat dej? - nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej, vrf skulle jag? fult att leka med andras känslor.
Vem kramade du senast? - "mormor"
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej!!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jodå, jag är inte direkt dålig! (:
Har du bra betyg? - tja, de duger.
Har du fått göra om ett prov någongång? - jao. vem har inte egentligen?
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jajjemen! :D
Sköter du dig i skolan? - Jajjemen!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ofc
Haft mobilen på lektionstid? - jupp
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ahh, faktiskt

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 4 med mig.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej, bara med mamma men är allt som oftast hos pappa varannan helg.
Trivs hemma? - Jao
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familj- ajemen.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikigt ja, men inte slagit!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nopp
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja, säger cpbarn till min brorsa ibland.. men det är ju bara syskon kärlek (;
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart.

VÄNNER:
Du har vänner? - Jujjemen!
Du brukar vara med? - familjen eller kompisarna
Vem/vilka var du med sist? - mamma, mats, "mormor" & anders (:
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jaa, det är klart.
Är det okej att ha kill-kompisar? - yes, indeed. (:
Har du pussat någon av dina kompisar? - klart jag har. på kinden iaf. <3
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej, vrf skulle jag?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?- blivit av med ngn ? död eller vad? så fall nää.

FJORTIS:
Du sminkar dig varje dag? - ah, oftast.
Putar med läpparna på kort? - ja, men bara för att det är kuul.
Tar kort på dina bröst? - Haha, nej.
Använder foundation på läpparna- ne, men har gjort!
Super dej packad varje helg? - absolut inte.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej, plattar väldigt sällan håret. orkar inte göra det på morgonen. är för trött..
Ditt hår är knallblont? - Haha, nej!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja.
När drack du alkohol senast? - det var ett bra tag sen nu.
Vem bjöd dig på alkohol? - minns jag inte.
Vad var det för sorts alkohol? - Cider.
Brukar du dricka alkohol? - nä,det är väldigt sällan du.
Har du druckit öl? - nej.
Tycker du om öl? - vet inte, har inte druckit det som sagt.

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - no way!
Vill du bli kriminell? - neej, vrf skulle jag lixom?
Varför gör du sånt här? - för att du ska ha ngt att fråga om (:
Vad är inte okej med att vara kriminell? - jadu,stjäla t. ex.. sen sabortera andras liv!! det är inte okeej!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - absolut inte. hade nog gått hem trots alllt.
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset?- jävla dum fråga. tänker jag faktiskt inte ens svara på..

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nää
När grät du senast? - i onsdags!
Du har gråtit över en kille? - nopp
Vem bråkade du senast med? - bråkade & bråkade? men iaf med min pappa. bara löjligt tjafs bråk!
Du har blivit våldtagen? - nej! och tur är det.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2012-01-12 @ 22:56:23
URL: http://smsalåna.nu

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0