igår var jag med sara anderson

sen kom oxå gunnar förbi, vår gamla klasskompis.
det var faktiskt riktigt kul.. har inte sett honom sen skolavslutningen 09.
shiiit,va tiden går fort! :O:O
iaf,vi kollade först på "bad boys 3 eller 2:an kanske det var.. jaja,i vilket fall bytte vi till "titta vi spökar" på grund av den kassa bildkvaliteén på filmen. 
haha,den var långtråkig & dååålig..
dessutom var typ alla trötta me.
så lite senare stack vi därifrån.
jag körde moppen hem vid ca 01.00 tiden tror jag. ;);)
gunnar pyste lite tidigare än mig dock.

rolig kväll iaf!
har tyvärr inga bilder, tänkte in ens på att ta med mig kameran actually.
det kom så plötsligt.. ;);)
var mitt i sjungandet när hon ringde. :P

NGN,annan som vill berätta om sin kväll kanske? :):)
lyssnar gärna!

PUUSSS. ♥

här kommer ngr ego pics:






*SMIIIIILE* :)




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0