försöker pränta in alla 40 orgebundna verb!!

det går si så där..
men jag lär mig efter ett tag !
även om det tar liiite tid.
fast tror ändå dock att det kommer gå bra på provet imorgon. :D
hoppas iaf på detta. 

annars mer än pluggat har jag sjungit!
sen suttid vid datan. 
har inge annat roligt åh berätta idag direkt.
NI får hålla utkik andra dagar istället. ;)

men nu ska jag iaf lägga upp dagens hiss hade jag tänkt. :)
fast först slänger jag upp en bild på mig & min mamma!  


- ÄLSKAR DIG MAMMA! ♥

många tycker vi är lika.
är vi dettA? :)

puuusspåer. ♥
sköt om er! 


 


Kommentarer
Postat av: Carina

Jo det är nog så.

Du vet hur du kommer se ut om siså där trettio år*ler*

kram dottern min..

Älskar dig!!

2010-10-26 @ 12:57:25
Postat av: Veronica

haha, ahh.

kram kram mor min sköna!

älskar dig mer!!

2010-10-26 @ 19:45:31
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0