bilder från i onsdags

var på en en grej i johanneskyrkan i lindome i onsdags.
här kommer lite bilder på de människorna jag träffade där. :)


detta är eleanor. :)
vi gick i samma klass när jag bodde i lindome.


kommer tyvärr bara ihåg vad den ena heter :
hon till höger, lisa.


matilda minns jag att hon heter. :)


oj, minns inte vad han heter..


matilda &... ?


eleanor, så attans sööt är hon va!


här var man cute - jaaa.

det var alla bilder från den kvällen.
nu tänkte jag sammanfatta.

till att börja med tyckte jag det var oerhört kul att träffa eleanor,
har inte sett henne på jättelänge..!
tyckte även det var riktigt kul att lära känna nya människor.
synd bara att det var så få som kom.. på fb stod det att typ 43 pers skulle vara närvarande.
men så många blev vi absolut inte.
vilket var väldigt tråkigt.
men bortsett från det hade jag en grymt trevlig kväll,
med god fika, samt goa & glada människor!
tack för det. :)

puusss. ♥




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0