var ju iväg med brorsan idag

vi hittade en bra födelsedagspresent.
skulle egentligen köpa två, men fann inte allt vi sökte.
så ska istället kolla på måndag efter skolan. ;)

annars ngt roligt som hände under resan eller i allum? 
jodå, vi träffade våran gamla musiklärare! lite skoj, stod där en stund & tjöta.. :)
sen på tåget hem träffade jag min gamla hemkunskaps lärare minna.
satt & tjöta med henne tills resan var slut.
sen klev jag & brorsan av i lerum eftersom bussen inte skulle gå ifrån floda.
väl på bussen klev cornelia, en gammal klasskompis på.
så vi tjötade tills hon skulle gå av.
haha, det har varit en väldigt social dag idag känner jag. ;) 
men det är bara härligt juu! älskar att prata för det mesta.

puuuss på dagen. ♥



Kommentarer
Postat av: Caroline

svar; Okej, trevligt. :}

2010-11-13 @ 19:51:27
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Jossie

Vinnarna i bloggsvar är nu utsedd! in och kika om just du vann en inbjudan! :)

2010-11-13 @ 20:03:55
URL: http://jossies.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0