grattis världens bästa mamma!

du fyller 46 år today.  
hennes gäster skulle komma vid 12.
synd bara att jag var tvungen att åka in till skolan för en enda lektion..
men hade tur att de var kvar när jag kom hem.
"mormor" sa: vi kunde inte åka utan att ha kramat & träffat dig.
naw, så söt hon är, min lilla "mormor" ! :) älskar henne!
även hennes stora pojk johan var med.
han har tagit hand om mig enda sen jag var en liten bebis, så mig ville han ju inte missa. hihi (a)
vad återstår resten av kvällen? jadu, familjen och jag ska äta på kina restaurang i alingsås senare när mats kommit hem. Myys ! ♥
vad ska ni själva hitta på goingar?

puuuuss. ♥

lägger upp en bild på mamma för att hon fyller år idag!
älskar dig mest mamma. du är bäst!



puuuss. ♥




Kommentarer
Postat av: Carina

Tack snälla Du min allra bästa goaste dotter..*ler* Tur du hann komma hem så gästerna fick träffa dig el så va du mest glad att få träffa dem... Kramis Mamma puss

2010-11-21 @ 11:31:58

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0