gick superbra hos min sångpedagog !

Hon skämmer bort mig med en massa beröm.
Tyckte bla jag gjorde min läxa "Sakta vi gå genom stan", Monika Zetterlund skitbra.
Kunde knäppa med fingrarna i takt.
Det glädjer mig ngt enormt! :D
Så nu ska jag bara fortsätta, fast utmaningen är att knäppa på 2-4.
Avslappning ska jag oxå öva => käkbenet
 Gäspa och sjung!
* Pröva att duscha varmt, sjung sen.

* Använd SPEGEL
 Tänk på hur du ser ut. 
 (Alltså inte vrida på huvudet när du ska nå de ljusa tonerna).
Skrev den parantesen bara för att ni skulle förstå vad jag menade. ;) Snäll jag är va ?
* STÖD - hitta djupet

"Heaven!"
* Knäppa sen ta bort knäppet, samt musik, med och utan!

INTONASION, gör trappövning!

Puuuss. ♥
Hoppas ni fick lite inspiration.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0