'To smile makes you beautiful'

Hallå allesammans! (:

Idag har jag haft en bra dag på Johanneberg, vi har övat "Ronja"(barnen ska ha föreställning).
De var SUPER DUKTIGA!
Trots att de INTE har övat så länge, satt ändå nästan allas repliker som en "smeck".
Det ska bli riktigt kul & kolla på föreställningen.
Speciellt när man har sett när de övat.

 Annars efter praktiken,började jag tjöta med mamma om hur dagen har varit och lite sådant.
Sen satte jag mig & spelade gitarr.
Har lärt mig en ny låt nu!

* Boulevard of broken dreams-Green day.
Den är riktigt rolig att spela!

Men nu har jag slut på ord just här.
Ska istället lägga upp dagens artist.

Puss&kram.

;)

'To smile makes you beuatiful'


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0