Stekt i solen! (Y)

HEJSAN HOPPSAN IGEN!
Nu har jag hunnit komma hem & äta.
Men det va inte det jag skulle uppdatera er om just nu. (:
Det jag ville säga va att Jag,Alf,Eva & Toska hade det väldigt trevligt!
Vi hade med oss fika. Yammi (Y)
+ solen sken så det kunde inte blivit bättre!
Jag kastade pinne i vattnet som Toska hoppade i och hämtade.
Hon är mycket duktig på att simma.
En tillgiven,gosig & glad hund är hon.

Sen efter att Toska hade badat, hälsade vi på några som Alf & Eva kände. Visade sig sedan att jag oxå till en viss del kände dem.
Hade träffat dem en gång när jag varit hemma hos Eva & Alf.
De har oxå en hund,en vit schäfer. Den är jättefin,snäll och sprallig!
En riktigt mysig hund. (:

Men nu tycker jag att jag har fått med det jag vill.
Puss,skriver mer ikväll igen.
En bild av alla mina egobilder. (:


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0