Hemma hos mamma =)

Jag <3

Tjoho!
Nu är man hemma hos mammi igen. (:
Hade det trevligt hos pappa med,men trivs bäst hos mamma!
Så har det alltid varit.
Kommer nog förbli så med ^^,
Men iaf..nu har jag hunnit sällskapa min låtsas pappa i soffan,samt tjöta med mamma.
Haha,att de står ut med mig!
De är väl illa tvungna antar jag.

Imorgon börjar jag inte praktiken fören 15.30,jag ÄLSKAR måndagar!
Då ska jag & min handledare ha ca 4 gitarr lektioner. (:
Det brukar vara rätt seegt,men ändå roligt att kunna hjälpa till & sjunga i vissa texter!
Jag slutar så sent som 20.30 imorgon.
För att jag ska vara med och repa "RAKETEN" på Johanneberg.
Men det blir säkert kul!

Men nu tror jag att jag ska föra lite loggbok över vad jag gjorde förra veckan
(har inte gjort det än) (a)
Pusspåerallesammans!
Skriver mer imorgon.

 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0