Berättar både om igår & idag.

Ännu en ego bild på mig,hållandes en liten collie från hundklubben.  Isn't it sweet?

Yesterday
I slutet av kvällen satte jag mig framför tvn till "Sommarkrysset" (:
Trodde att artisterna som skulle uppträda skulle vara lite bättre än va de va.
Trodde speciellt Amy Macdonald skulle vara bättre. Jag tyckte ju om hennes "This is the life" som spelades på radion flera gånger i minuten för ett tag sen.
Men,men man kan inte få allt här i världen.

Efter "Sommarkrysset" kollade jag på en riktigt bra film! 27 dresses.
Den kan jag verkligen rekomendera er att se!
Sen när den hade slutat någon gång vid halv 12 och lite därtill,
borstade jag tänderna och gjorde mig i ordning för sängen.
Skulle ju trotsallt upp ungefär vid 10 tiden.
Eva och jag skulle åka till hundklubben. (:

Today
Nu har jag kommit hem från hundklubben.
Sitter just nu & Lyssnar på Cyndi Lauper- True colors,
samt som följs av "Girls just wanna have fun"
Gillar verkligen de låtarna!
Den första är en skön,lugn ballad som är otroligt härlig att lyssna till.
Medan den andra är lite mer fartig och svängig!
Tycker om sånna med.

Jag tänkte faktiskt att jag ska ha något som jag kallar "dagens artist".
Då skriver jag vem "dagens artist" är varje vecka när jag hinner.
Och lite kort varför jag tycker just den! 

"DAGENS ARTIST" idag blir Cyndi Lauper.
Henne väljer jag för att jag älskar hennes lite hesa,skrovliga röst!
Den är behaglig att lyssna till,samt är låtarna inte kattskit heller.
Sen är jag dels lite svag för 80 tals dängare.


Idag ska jag till mammi (: 
Skriver mer när jag kommit hem.
Puss&kram alla. 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0