ska gå ut och steka mig i solen med en bok(a)

Tjabba,tjena,hallåå.

idag har jag kommit hem från mia & marcus land :)
vi hade det trevliigt,spelade fotboll,innebandy,badminton och även kubb.
åkte moppe gjorde jag och mia oxå ;)
det var riktigt niice!
 
i fredags firade vi midsommar i blibsberg,dansade kring midsommarstången! :)
det anser jag är en svensk traditon som man INTE ska bryta!
visst att många kan tycka det är pinsamt och så..men vafan man lever bara en gång i livet! :)
bjuder man lite på sig själv blir livet mycke roligare vill jag lova. :thumbup:
men nu ska jag ut och gotta mig med en bok ute i solen ♥
dock innan jag gör det ska jag lägga upp lite bilder från min midsommarhelg.
tillskillnad från andras midsommarhelger,består inte mina av att supa sig full :)
ENJOY ! ((:


oh,yeah ;)


FÖRE Xs


EFTER :) Mycket finare!


hihi,mia åker linbana :)


hihi,här var resan slut.


nu blev det min tur istället :)


oj,vad det går undan-mia verkar inte hunnit med riktigt-något suddig bild.


höhö ;) gungeli guuuung..


hihi :) åkturen slut. :(


AHAHAHAHAHH,DENNA BJUUUDER JAG PÅ X)


god sallad vill jag lova!

                                                                                                     

ha det götttt allesammans!
många pussar och kramar. :)
see ya.

Kommentarer
Postat av: Mia Linnéa Andersson

Härlig helg vi hade!!

älskar bilden när du har kransen runt huvut, hahaha!

PUSS!!

2010-06-27 @ 21:00:58
Postat av: Veronica

Ja,verkliigen!!

HAHAHHA,det kan jag FÖRSTÅ :o

hihi,PÖSS!! :)

2010-06-27 @ 21:43:19
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: single boy

Hi Veronica! I think u are very cute, and I would like to meet u some day! :)

I'm sorry about your rabbit.. :'( <3



Who am I?

U see, I'm a 19-year-old toy boy (man?!?!)xD.

I really love music too! I come from Greece, but now I live in Sweden! :) Meet me??



// Georgios

2010-07-15 @ 22:54:25
Postat av: Veronica

hello! oh,thank you very much. :) I'm sorry but I already have a gay on G.

yes,I loved him very much :'(



can you talk swedish? I just wondering.



2010-07-19 @ 12:00:01
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0