sitter och softar (L'

Tjo everybody!

har nu varit hemma ett tag hos mamma.
måste bara säga ett hjärtligt tack till natta som hjorde min helg!♥
she's the beest! :'D  
vi har haft ngr dampiga stunder,samt lugna.
fast det har nog varit meest dampiga stunder..kan jag ju säga ;) haha

nu har jag suttit hemma hos mamma ett tag.
lyssnar på spotify,är inne på fb & redigerar ego bilder, som kanske kan tänkas komma upp här :)
hahahhah,dampar med natta på fb nu :D
det är riktigt skojsigt må jag säga!
höhhöhö.

jaha,imorgon blir det att gå upp ca halv 7 för att jobba ;O
usch,och fyyyy.
men men jag tjänar ju iaf pengar,
sen kan man ju sticka in till stan och spendera :D
det är typ ALLTID kuul ;)

men nu orkar inte jag blogga mer idag.
lägger nu upp lite ego pics som ni kan kolla in,de är redigerade & fina :)
here it comes!


har börjat digga att räcka ut tungan på kort :)


hihihi ^^,


blev riktigt nöjd med redigeringen här faktiskt,den är suuuper snygg!


jag är cool,I know that.


man har det inte roligare än vad man gör det till.
sitter i bilen på många bilder :)


mina ögon,inte alls fuskat mig till den färgen eller så,nej nej inte jag (a)



;)


yeesyes.


HAHAHHAHA, BJUUUUUDER  ;D


så kan det va ja.
tänkte att denna bilden som jag laddar upp nu,blir den sista för idag.


älskar denna redigeringen jag fick till,den är så fräck!
fast jag är ju oxå fräck såklart ;)
mohaha.

see you soon,pusss.♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0