Veronicas dag :)

ännu en dag efter jobbet,
idag blev det en massa konflikter..
"en" kunde inte leka med de andra utan att han skulle bråka :/
så jag fick gå in och försöka lösa det!
men det var lönlöst..han ville inte lyssna på vad jag sa..
trots det gav jag inte upp,fastän han visade mig all sin vrede!
det rykte nästan om honom,så arg va han,tårarna kom oxå i det ögonblicket..
dessutom började han slå mig!
då sa jag lite lagom argt till honom.
"du slår inte mig". då slutade han iaf.
fast han slutade inte vara arg och ledsen på mig..
då ropade jag på en vuxen!
det var nog det bästa jag kunde göra i den stunden. 
slutade med att han fick gå in och spela dataspel x)
bortsett från det grälet har det varit en toppendag!

Höhö,har nästan läst ut halva Twilight boken,den första.
började först igår x)
snacka om att vara bokmal!
men det är avkopplande och kuul att läsa böcker.
finns så mycket att välja emellan. :)
allt från romantik-deckare.
det är niiice!

nu sitter jag och chattar + lyssnar på melissa horn på spotify! :)
hoppas även att det blir soligt och fiint väder imorgon,
eftersom jag & personal ska iväg med barnen och bada!

sådär nu har jag nog fått med allt av min dag.
see yaaaa. ♥


2009 :)

take care!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0