sitter och bara softar!

har jobbat som vanligt,det är sista veckan idag..sen har jag sommarjobbat i 3 veckor. :)
det känns både skönt,men samtidigt ledsamt att lämna alla UNDERBARA barn!
tur bara att jag bor nära deras skola.
då kan jag hälsa på dem någon gång ju. :)
jaja,idag hade vi iaf vattenlek för barnen!
vi tog fram en sak där de kan låtsas att det åker båtar längs en kanal.
det tyckte dem mycket om!
de kunde även springa i vattenspridan ;)

jag slutade halv 4 idag,efter det åkte jag hem och stekte mig i solen. (a)
ahhhh,riktigt skööönt vill jag lova! :)
somnade nästan.
man känner sig lite som en mörsill när man har varit & jobbat.
trots det ville jag få med mig min bror och badat borta i drängsered.
men jag var så fruktansvärt badsugen! :O
och då menar jag verkligen badsugen..
fast min torris till broooor ville inte följa med sin syster och stilla hennes badsug.. ;(
 istället ringde jag en kompis och frågade om hon ville hänga med.
men hon ville inte det tyvärr :(
så det blev inget badande för mig idaag..

men nu sitter jag iaf här & tänker roa mig med att redigera lite bilder,efter detta inlägget. :)
det är alltid kul.
musik ska jag även sätta på :D
sen klockan 8 ska jag se premiären av "allsång på skansen"!
jahuuu.

nattas sööta snoddas. :)
pusss på han.


mjao. :)


- det finns ingen som mig!*

tjingeling!
ha det götttt.
se yaa. puss. :)



Kommentarer
Postat av: patricia<3

omg , söt hund :D<3



hur mke har inte du hunnit blogga !?

2010-06-30 @ 20:31:55
Postat av: Veronica

jao,den är ju det :D<3



hihi,bara 44 inlägg :) inte så mycke ;)

2010-06-30 @ 21:10:02
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0