lagom seg efter jobbet.

TJOALLADÄRUTE!

är minst sagt lagom seeg efter jobbet,
men det är iaf kul att sommarjobba på förskola.
jag älskar alla barnen som jag får tillbringa tid med!
går barn-och fritids programmet på Burgården.
därför hade jag tänkt utbilda mig till förskolelärare när jag blir vuxen.
det verkar så himla kuul :D 
fast då MÅSTE jag definitivt kämpa på med matten nu på sommarlovet!
vet att man behöver läsa matte B på gymnasiet för att komma in på högskola sen.
men det skall la gå det med får jag hoppas,bara jag INTE ger upp! -.-'
tänker jag inte göra heller!!
men nog om mina framtidsplaner nu :P
ska istället berätta vad jag gör precis just nu :)

* lyssnar Queen på spotify
* chattar
* redigerar bilder

:)<3


hihi :)


;)




höhö :*


tihihi ;P


<3


that's me.


ja! har man inte roligt när man borstar tänderna så har man inte.. :O
blir därför roligare med kameran framme :)

det var allt för idag!
see u soon I hope.
byeandpuss. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0