heej allesammans!


Bilderna till vänster & höger,
är tagna inne i spegelhallen på Liseberg.
Medan den i mitten är tagen genom min spegel här hemma. (:

Jobbat idag,har haft en UNDERBAR dag med massa härliga & trevliga barn! :D
Vi spelade fotboll,kubb,var på stranden och slutligen gungat.
Det var riktigt trevligt!
I liked it.
Vi gick enda från Berhultsskolan upp till Skallsjöskogar :o 
Jag känner mig verkliigen duktig som har gjort det.
För det var ändå ca 3 km dit.
ÅHH,VAD JAG HAR VARIT DUKTIG! :D


det sista jag vill säga är att jag ÄLSKAR vädret.
nu känns det verkliigen som riktig sommar! (A)


Kommentarer
Postat av: patricia<3

liseberg snart ? :D<3

2010-06-30 @ 20:31:07
Postat av: Veronica

jamen,det är väl klaart! :D<3 efter min husvagnsemester på ca 1-2 veckor :) men var beredd på att jag inte åker vidare mycke,som jag sa på msn..

2010-06-30 @ 21:12:11
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0