tjenare allesammans..

nu sitter jag hemma hos natta.
hon och hennes bror nicklas spelar ACDC-guitar hero ;)
jag själv vågar inte,för jag vet redan att jag suger på det.
men,jag vet oxå att övning ger färdighet.
jaja,kanske ngn gång.
den som väntar får se!

iaf idag satte jag mobilen på 10.30.
skickade iväg ett sms till natta 11.11,men det gick inte fram..så jag tänkte va fan jag går hem till henne istället ;)
det var bara natta och nicklas hemma.
ja,ni kan ju gissa vart jag hittade natta någonstans?
japp,vid datan as usual :P haha.
ska hem till pappa & äta ca 15.30.

men nu måste jag kila,tror att natta har fått ändan ur vagnen,gått upp till sitt rum för att fixa bilder till våra bloggar. :)
mums nu fick jag choklad! :D men jaja. 
pusshadet. 
bloggar troligen när jag är hemma hos daddi igen.
see ya!  



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0