min husvagnssemester 2010!

jag ska försöka sammanfatta min husvagnssemester så gott det går.
hann med att ta några egobilder innan vi skulle åka. :) hihi,så typiskt mig,men whatever!
här kommer några ;)


(:


hihi.




oh yees mam!

jaja,nu vart det slut på egobilder för ett tag.

efter att vi hade åkt iväg gjorde vi första stoppet vid klarälven.
har tyvärr inga bilder därifrån :/

men sen checkade vi in på sandvikens camping!
såhär såg det ut lite längre ner från campingen.




vacker bild.




haha,fail att ha en husvagn på en brygga x)
(om ni kollar lite längre bort) men,men.


älskar denna bilden,solnedgång-hur fint som helst!


:)


massa stenar som ni ser.


höhö,tyckte det var lite kul att ta kort på en info tavla ^^,


detta låg precis bredvid våran husvagn,
en norsk tog sin fru & barn och stack när de såg det.
han tyckte att det såg ut som ett utedass.
samt att han var väl antagligen rädd för att barnen skulle klättra över staketet,
det var inget högt staket direkt.


tycker själv detta är en fin natur bild,med lite grönska & allt.
vad tycker ni om den?


det är en aning suddig bild,men trots det tycker jag den är fin.


fanns lite saker för barn om man hade några.


likaså här!






en väldigt mörk bild som ni ser..men det var faktiskt det oxå.


gillar denna bilden starkt!♥
sjukt fin.


japp,det var det väsentligaste(stavning?) jag kunde ta kort på.


hehe,klippte bort mig själv.


tihi,mycket fin bakrund. :)


hihihi,HAPPY FACE! :D


höhö,busigt :P tihihi.


var tyvärr tvungen att klippa bort min bror :(
han kände inte för att vara med på min blogg..
buuuuuuu :'(


samma här,det enda man ser här är hans hand. x)


likadant här..



HAHAH,skulle se gangster ut.
men ser mer ut som en grinig unge som säger "jag vill inte"!
fail kan man tycka.


*smile into the camera*. :) 


jag langar pose ! hihihi. :)


en skog,isn't lovely?


men iaf efter vi hade varit på sandvikens camping,
stack vi vidare till brunflo (jämtland).
hittade en bra affär för mamma & min låtsas pappa(mest min låtsas pappa) att handla i.
själv satt me and my brother kvar i bilen. :)


jamen,det är klart att det var självaste JULA! 
btw,min låtsas pappa & mamma är de ni ser tydligast gåendes på bilden.


dessa affärerna såg inte heller så lockande ut..
förutom lindex som jag kunde se.
men var inte på shopping humör eller bara kolla.
neejickesomnicke!


jujjemen,i denna bil körde vi 328 mil på tio dagar.
samt i husvagnen bodde vi.


vet att våran polar vagn är snyggast :O

och ja jag hade tråkigt i bilen..titta själva!


höhö!


*smile*. :)


:)




ser nu att jag har smuts på glaset,hahah faiil x)


jaopp,detta var det snyggaste på den bilden.


joo,lite måste man ju allt bjuda på sig själv!


ohjaa,klart man är snygg.


hehe.

sen när mamma & min låtsas pappa kom tillbaka från sin shopping runda på JULA.
stack vi vidare till en affär som vi inte har där vi bor.


denna var inte jättemärkvärdig att vara inne i..
som vilken affär som helst typ.
jag säger bara RUSTA!

jaja,efter det stack vi iaf vidare till..ohh,spännande.


vet ej vart vi var någonstans.
men tog iaf en hel del fina bilder.
kolla bara. :)


fin fint,utsikt och allt.


nice.








i denna lilla bäcken fanns det grodyngel.


fin natur.


fina prästkragar.

sen åkte vi vidare,checkade in på vojmåns camping!
här kommer bilder därifrån. :)






















  













tycker själv det är väldigt fint när ljuset kommer in,
det blir en annan effekt då.


likaså här :)










min bror på bild,han flugfiskar. :)
om jag får skryta liite så är han en sjufanders på det!!



efter en natt med mycket myggbett,
åkte vi vidare till Jockkmocks camping.
tog en hel del fina bilder där.
kolla själva!


vackert.













långt håll.


nära håll.




höhö,stones x)


min outfit den dagen:

gul (flecce)stavning? tröja = på en marknad för längesen
jeans= ullared
rosa clogs= vet inte,mamma som har köpt


de hade pool precis bredvid campingen..fett nice! :)
där var jag & min bror,svalkade av oss.


närbild.


tyckte denna kunde vara lite rolig.


lyckades med bilden..



även denna.

sen åkte vi och kollade vad jockkmocks marknad hade att erbjuda.
inte särskilt mycke fanns där.
men jag tog iaf ngr fina bilder på väg dit. :)




synd att jag inte vet vad detta är för staty.. :(


fina ute möbler..


suddig bild tyvärr!


jättefint träd!!







efter att vi hade övernattat i 2 nätter där.
drog vi vidare till mammas kompis Maysan,och hennes mamma
+ hennes gubbe gösta nere i norrland.


haha,våran bil + husvagn + mats kom inte upp för den branta backen.
tur att gösta kunde hjälpa till! 


riktigt dålig,suddig bild!!


btw,maysan & hennes mamma höll på att måla om hennes extra hus.
deras snickare hade ngr riktigt SÖTA hundar,
2 små pappilon och en stor schäfer hanne.
här kommer bilder på dem! :)


guud asså!!


shiiiit,jag DÖR!
den var så fruktansvärt snäll & tillgiven! :O


ingen liten sak!


gossebjörn!!! :D 


vadå vilja adoptera!? :O


jag säger bara ett ord : KÄR! :love:


KÄR! :love:


hihi,buuusigt! 


NAW..


KÄR! :love:


:D


HAHA,sicken fiin bild asså.
GRISNOS. :)


jag & mina små bebisar :*


likaså häär :*
lägg märke hur den ena hunden har sin tass.
naawww,så sött! :D♥

                                                                                                                                                                                                                                                    

maysan håller på & utbildar sig till makeup artist!
såhär såg det ut innan hon tog i tu med mej.


FÖRE.

och walla.. 


EFTER.
skillnad inte sant?


hihi. :)





                                                                                                                                                                                                                                                                                           

på väg hem mot Göteborg.
bilder från höga kusten.
















vi tittade runt ifall de hade ngt roligt.


tja,de hade en liten souvenir affär. :)


tyckte bara denna tröjan var för sööt!
fast jag köpte dock inte den. :)


fråga mig inte va det är för päls..för det vet jag ej!

iaf sen stack vi vidare till malmköpings bad & camping.
vi skulle precis checka in,men får stopp på bilen.
vi blir tvugna att putta vår husvagn + bilen till en parkering & tältplats.
nästa dag ringde vi bärgarn!


här dras våran bil upp..


mot bilverkstan.

en sista sak:

utanför granberget börjar ngr polacker bromsa mitt ute på E 45,
vi blir då tvugna att stanna. sen märker vi även att de börjar backa.
DET VAR INTE LÅNGT IFRÅN EN KROCK!
det var en gammal gubbe som körde.
de borde hålla sig hemma om de inte KAN se sig för?!
riktigt obehagligt var det..

MEN SLUTET GOTT,ALLTING GOTT!

tack familjen för en underbar,
men minst sagt annorlunda husvagnssemester!
älskar er. ♥









 





















Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0