läste nästan ut twilight idag!

asså,shit den är verkliigen beroende framkallande!
och då menar jag verkligen det.
inte konstigt att det står: "vansinnigt beroendeframkallande!"
för efter att man har läst ett kapitel vill man bara läsa mer,mer-MER.
den är därför snart utläst,började för 3 dagar sen eller något.
sicken bokmal jag e ;) haha.

förutom att jag har läst idag har jag oxå packat inför husvagnsemestern+ sjungit. :)
var hur längesen som helst jag sjöng senast,har inte sjungit på hela denna veckan.
kändes som att det var nödvändigt..dock var jag lite suugen med!
annars har dagen gått åt till min sista jobbdag ;o
tycker både det är sköönt!
fast samtidigt tråkigt,för jag kommer sakna alla HÄRLIGA barn :(
men jag tänker hälsa på dem som jag har nämnt här tidigare. :)

nu någon vecka eller mer framöver kommer jag inte kunna blogga så effektivt som jag har gjort.
åker nämligen på husvagnsemester med familjen imorgon! :)

pusspåeralla*
see yaaa. :)


hihi,borstar tänderna som ni nog ser ^^,


me <3


x)


höhö ;)











Kommentarer
Postat av: Cassandra

söötnos <3

hahha jag älskar att lääsa :D läser värsta mycket :o

2010-07-05 @ 15:08:27
URL: http://cassandrababy.blogg.se/
Postat av: Veronica

tack <3 du med! (:

mohaha,det gör jag meed :'D samma här,är helt betagen av twilight serien! :O det är änna lite farligt..man fastnade direkt.

2010-07-12 @ 22:50:04
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv; Du är sötis <3 erkänn :o ser asliten ut typ!

Det var ett tag sedan för mig med nu "/ Det jag går efter är, elr oftast går jag till ett ställe för mig själv, funderar och sånt.. Ibland ploppar det bara upp text i huvudet typ, så försöker jag fortsätta komma på mer som är bra! Det är ju alltid en början :)

2010-07-13 @ 17:15:57
URL: http://cassandrababy.blogg.se/
Postat av: Veronica

tack,men det är du meed!<3 Inse :)!

ja,jag kan erkänna det,men det gör alla typ utan smink! :o

okeej,bra tips! jag ska försöka med det nån dag. får se bara vart man ska gå & fundera :) Tacktack.

2010-07-19 @ 12:17:28
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0