jaha,idag har man vart på stan

strosade runt & kollade i olika affärer. :)
köpte faktiskt ingenting. väntar tills jag ska till Ullared den 19 augusti ! :D
det blir kuul!
annars har jag inte gjort mycke alls idag.. gick ner i källarn och satte på albert & herbert när jag kom hem.
man kan inte mer än bara älska dem! de är verkligen störtsköna.
btw,mamma har lånat " så länge vi andas" 4:e serien ur twilight böckerna.
ska bara se till att läsa ut den 3:e först,men det lär nog inte ta så lång tid. :)
hon lånade även 3 filmer! jahuu, "dreamgirls" som jag alltid har velat se.
sen "young victoria",men den har jag aldrig hört talas om.
"dagboken jag sökte dig och fann mitt hjärta",varken hört talas om eller sett den heller.. ska bli intressant! :)
glömde att säga att jag har packat. ska till pappa över helgen.

nu sitter jag & är lite hungrig.
lyssnar även på "a*teens just nu,"one of us". den är riktigt bra. fast kan nog tycka att den är bättre med abba!
ska sätta på den NU. hehe.

här kommer lite egopics som jag tog när jag kom hem.
hoppas det gilla's. :)
om inte,dra bara då :D

DAGENS OUTFIT.


blommig tunika= lindex
rosa linne= gina
rosa armband= på ett ställe i jokkmock







hemskt va glad man var här då?




höhö!


*HAPPY FACE ! :)*






haha,såå typiskt mig.




PUUSSS :*




nopp,blev inte riktigt som man skulle.
är inte som alla andra heller..
det är det som gör mig unik!


tack för att ni tog er tid att kolla på alla mina egobilder,
eller det kanske ni inte gjorde? hmm..

I vilket Fall puuss&kram! :)
bloggar la senare om jag hinner.
bye. ♥



















Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0