hunnit med hitills

jag började blogga ca vid 12.30 eller ngt.. sen åt jag inte frukost förens vid 14.30, var verkliigen INTE hungrig eller sugen på frukost innan dess. efter det gick jag ner i källarn och satte på tv:n. blev att jag fastnade vid "the secret of the american teenager". haha,jag såg ca 5-6 avsnitt på raken innan jag stängde av x) vadå nörda sig? men jaja det får man la ändå göra ibland! iaf sen gick jag upp till mitt rum & började sjunga. :D lovely! dock känns det lite tråkigt att jag inte längre klarar tonartshöjningen i "can you feel the love tonight" (den i lejonkungen),men jag ska nog jobba upp mig!! för jag måste klara det. ger inte upp!

btw,min låtsas pappa höll precis på att tjöta om att jag skulle äta glass.. försökte bonka in det i skallen på honom att jag varken var sugen på glass eller ville ha. men han fortsatte och fortsatte xD hahahhah,då blev mamma lite svartsjuk och bara : men du kan ju äta glass me mig. hahahah,rätt roligt faktiskt. :) tillslut gav han upp & lunkade ut till köket igen :P haha.

The secret of the american teenager


tack för mig!
CIAO.
puusss. ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0