har precis ätit!

OBS; gammal bild.
gör fjortis poserna mycke snyggare nu. ;)



åt pannkakor,absolut inte min favvorätt om man säger så..
men det går väl an.
synd bara att jag fick det i helgen hos pappa med.

nu sitter jag & lyssnar på "vi har tagit studenten"!
det är ett tag kvar. men man får ju ändå längta. :) haha.
den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.
brukar man säga!
sen kan man vara lite kritisk till om det stämmer eller inte.

idag har jag varit och badat med min bror,samt hans kompis tobias. :)
det var skönt i vattnet,inte för kallt eller för varmt. alldeles lagom tycker jag!
kanske har blivit ngt brunare. ;) det säger man ju INTE nej till.

hmm..undrar vad man ska göra resten av kvällen.
blir nog film lite senare. :) men innan dess ska jag nog sjunga en 1 timma eller 2. 
får se hur länge mina stämband orkar..
underlättar om man dricker rikligt med vatten! :thumbup:
jaja,nu ska inte jag tjöta bort detta inlägget helt och hållet.

hadetbäst gott folk.
see yaaaa. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0