här kommer bilderna som jag lovade :)


dagens outfit:

hår: uppsatt i en bulle
halsband: gina tricot tror jag
tunika med blommor: vero moda
rosa öronhänge: gina tricot
smink: ögonskuggor,rouge,cream powder,mascara,kajal-svart och sist men inte minst läppglans,läffstift




tihihi. :)








*smile*






hihi,buusigt (:




gillar bilden.




I know I'm cool!




mina tjusiga ögon. inte sant?


mina fina ben ;)

                                                                                                

sista bilden nu då.


haha,det var en hel del EGO BILDER,18 st fick jag det till! hoppas ni stod ut x)

nej,nu är det dags att borsta tänder och göra sig i ordning för sängen.
bloggar mer imorgon,puss&kram. ♥




Kommentarer
Postat av: Timfanny

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-02-15 @ 13:26:42
URL: http://timfanny.blogetty.com

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0