grillkväll + roligheter ;)

de snackade såå otroligt mycke..
HAHAHHAHA,och Anders fick en nysattack!!
Jag höll på att DÖ AV SKRATTANFALL :D 
speciellt när hans fötter flyger i luften samtidigt OXÅ!!

Innan Johan (Tinas och Anders son) & hans kompisar hann komma hem från Göteborg, blev det grillkväll hos Tina & Anders. :) mycket trevligt hade vi! här kommer lite bilder.


vädarna eller vad man nu kan kalla det..


min underbara moder! 


HAHAHA,MAMMA BJUUUDER!! :D


hihi,min extra mormor(tina) ! :)


tihi,mormor igen.


HÖHÖH,MORMOR BJUUDER! :D


livsnjutarn!


mums grillat kött. jag gillar't!


haha,mormor tina dekorerade köttet lite.


smör & knäckebröd + smörgåsgurka :D


såhär såg det ut när vi var klara. :)


mammas tallrik..


min.

hade en riktigt trevlig kväll!
hoppas ni oxå hade det.
men nu ska jag kila,
ha detpuusss.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0