godmorgon everybody!


det är en rätt gammal bild.
*HAPPYFACE*.

vaknade då 11.20 idag,satte mig uppe i sängen för att läsa lite gamla FEMINA tidningar!
är nämligen lite sugen på att skaffa nya&bättre grejer till min makeup.
men vet inte om det blir nu i sommmar..eftersom jag går mest naturell vid denna tiden.
trots det har jag iaf skrivit upp ngr bra hemsidor jag kan checka när jag har tid och lust. :)
men ngt som jag reagerade mest på var den här : HÄLFTEN AV ALLA SOM DRUNKNAR HAR ALKOHOL I BLODET. denna tidningen är och för sig från 2007,men då kan man ju bara tänka sig hur det har ökat nu!

nu har jag hunnit äta frukost & borstat tänderna,men ngr kläder har jag inte fått på mig än.
haha,sitter i en t-shirt x) en vin röd om ni är intresserade.

men vet ni vad jag kom på nu? jo,att jag har varit skit dålig på att sjunga!
har inte sjungit på typ 1 månad eller nått :o jag vet det är förskräckligt..
+ att jag kom på att jag ska sjunga på ett bröllop den 7 augusti,har inte övat ett skit..!
men min bror är iaf awsome. :) hade id´e torka! då föreslog han att jag skulle sjunga "can you feel the love tonight". det kommer bli kanon,sjöng den på Lerumstalangjakten förra året. fördelen är ju då att jag typ kan texten och allt,samt att jag har instrumentalt till den. älskar dig bror.<3

nej,nu ska jag ta på mig lite kläder,sen är det röstuppvärmning som gäller,innan sången tar start!
Tjingeling!!
skriver snart igen.
PUSSSS


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0