god natt allesammans!


gammal bild-2007.

idag var jag vid stranden med pappa och simon.
trodde dagen innan att jag skulle kunna jobba på min solbränna (a)
men skit blev det me det..
eftersom vädret inte ville sig!
vi hade så oerhört lucky att det till och med började regna..
usch säger jag. :thumbdown:
men jag & min brorsa gick istället ner och badade x)
vi är inte riktigt riktiga,men det vet vi redan.
sen när vi kom upp var det inte alls varmt..
solen ville ju fan INTE skina!
bara ngr enstaka gånger.
haha,då försökte fan min brorsa räkna ut hur många sekunder eller minuter det skulle ta tills solen visade sig.
han bara: 5 minuter kvar ungefär tills den kommer igen. :)
innan dess hade båda två varsin handduk på kroppen,
det var ju sviinkallt.
vi tjatade & tjatade på pappa att vi skulle åka hem.
men nej ickesomnicke han skulle vara kvar..
så vi bestämde oss för att INTE prata med vår pappa mer under den stunden. :)
och vet ni vad?
det funkade superbra!
tillslut gav gubben upp. :thumbup:
så vi klädde på oss och drog oss upp till biilen. :D

tihi,sen när vi var framme.
puttade jag bort pappas vita keps till marken,
det var riktigt kuul. :D 
speciellt när han triggas igång på det! haha.
då är det extra roligt.
annars slutar man ju lixom. 
inge roligt alls då ju :/

btw,jag har ju berättat här innan att jag var på husvagnssemester.
ja,det kommer komma så småningom. :)
ni får ha tålamod!

oj,det blev ett väldigt långt inlägg.
beror på att jag tycker om att blogga.(a) ♥
hoppas att det finns ngn snäll själ som läser allt..
men nu ska jag hoppa in i duschen.
see you soon. :)
bloggar såklart imorgon om jag har tid & hinner.
puusssss.



 

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Tack så mkt :D Ja han är ett riktigt charmtroll :D

2010-07-19 @ 09:37:13
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ingen orsak,ingen orsak! jaa,det var han verkliigen! :D

2010-07-19 @ 11:53:10
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0