en dag på stranden.

idag vaknade jag ca 07.30,men gick inte upp då.
utan istället läste jag FEMINA tidningar för jag kunde inte sova, det brukar dessutom hjälpa att läsa lite då. :)
och det gjorde det,somnade om igen!
sen gick jag inte upp förens kl var strax efter 10 ;)
då var jag tvungen att äta frukost och göra mig i ordning,skulle åka till pappa ^^,..


naturell.


hihi. :)


mihi <3

gillar vanligtvis inte det..men nu hade jag planerat in att natta skulle hänga med mig,min bror & pappa ut till stranden. :) så då blir det desto rooligare.
hehe. vi tog en massa bilder,men kommer inte lägga upp ngr där jag & hon posar.
ska träffa henne imorgon,då resonerar vi fram vilka bilder vi kan lägga upp på varandra.
men iaf ska berätta lite vad som hände på stranden: vi tog verkliigen massa kort, både egna & fick fotografer,sen flummade vi hur mycke som helst + kastade frisbee i vattnet! :D haha,det var lite kul faktiskt,sen kom två småpojkar som ville vara med på ettt hörn.
de försökte ta den,men vi var mycke längre än dem..så det gick inte så bra för dem..;)
höhö,det var lite smått kuul ! :)

ska sammanfatta dagen nu.
vi hade fint väder,förutom att det blåste en hel del.
annars hade vi det väldigt trevligt,jag,natta,min bror & daddi. :)
dock gillade jag inte när daddi och min bror hade varit ner och badat,då låg jag och natta på stranden.
plötligt skulle min idiot till pappa få för sig att svätta kallt vatten på stackars oss! Buuuu för det.. :O:thumbdown:
annars en helt UNDERBAR DAG! ♥
tack för dagen natta gumman,puuuss på dig!


efter stranden.
inte precis världens snyggaste bild direkt,
men whatever! :)
outfiten såg iaf ut så.


-this is me

bilder kommer först on sunday,
men ngr kommer imorgon.

det funkar inte att lägga in bilder varken från min mobil eller kameran. :(
bloggar mer imorgon. pösss allesammans. :)





Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0