when you have boring!!

Test för uttråkade

Röker du ?  No way!..
Snusar du ? Absolut inte..
Skolkar du ? NEJDU, då lär man inte få ngn utbildning :S
Gör du frukosten själv ? Klart, & god blir den ! (a)
Har du suttit i rätten ? Nopp
Har du slagit ner någon ?  Nej
Har du pussat någon av samma kön ? Nä, faktiskt inte :$
Har du varit på strippklubb ? No
Vad gör du när du blöder näsblod ? Försöker stoppa det.. Vad annars ?
När grät du senast ? Det var ett tag sen nu.
Vem kan du prata om allt med ? De jag litar på.
Har du solglasögon ? Ja,klart jag har solglasögon!

Vem pussade du senast ? Kattie  (:
vem kramade du senast? Pappa
Vad är din högsta önskan just nu ? Vet ej
Vad heter den hårspray du använder ? Proffs om jag använder ngt
Vem gillar du ? Mamma
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ?  Lila typ
Känner du någon som heter Niklas ? Yes, sir
Har du bärbar data ? Yes, mam
Är du blyg ?  Haha, nä inte direkt!
Vad tänker du på nu ? Att jag suttit vid datan ngr timmar nu :P Det är änna snart dags att slita sig..

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar? Mage
Bruna,blå eller gröna ögon?  Bruna är så fint :)
Långt eller kort hår ? Short
Lång eller kort ? Lång!
Charmig eller rolig ? Lite av varje gärna, då är jag nöjd :)
Röker eller snusar ? Helst inget. Hatar rök & tycker det är äckligt med snus.
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Typ klädsel, ögonen, håret osv.
Hur stor betydelse har kläderna ? Rätt stor betydelse faktiskt. Fast personligheten vinner i slutändan.  
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Naj
Gillar någon annan dig just nu ? Ah, det tror jag. Eller han gjorde det iaf.

HAR DU
Blivit kysst ? Ne :(
Stått på scen ? Klart, det är skitkul! Borde alla testa!? :D
varit med om en bilolycka ?  Nej, som tur e.
Klättrat på berg ? Haha, nej ?

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? VARMT!!
Blått eller rött ?  Rött
Regn eller snö ?  Vet inte, är inte förtjust i ngt.. Men jag säger regn!
Ull eller bomull ?  Ull, varmt och gött.
Rosor eller tusensköna ? Rosor, vet inte ens vad tusensköna är?
Vår eller höst ? Vår är livet.
Historia eller vetenskap ? Vetenskap om jag tvunget måste välja..
Matte eller engelska ? Engelska. Matte & jag är lite ovänner emellan åt.. Dock börjar vi enas bättre!!!

ÖVRIGT
Svär du för mycket ? Haha, jag svär ALDRIG (A)
Vilken låt lyssnar du på just nu ? AQUA - ROSES ARE RED.  
Hur ser ditt skrivbord ut(till datorn) ? Det är välstädat & vitt
hur är vädret just nu ? Vet ej, har inte tittat ut just nu!
vart skulle du vilja åka ? Thailand hade inte varit fel! :D
vill du ha barn ?  Mmh
isf vad skulle dom heta ?  Ingen aning, har god tid att planera fina namn ;) Eller hur?

SENASTE SOM DU
träffade ? Pappa & Brorsan.
pratade i telefon med ? Madde, min kära kusse.
sov tillsammans med ? ...




Kommentarer
Postat av: LINDA

SV: Finns bilder på mina klappar uppe på bloggen nu ^^

2010-12-25 @ 17:18:54
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Moa

Du har fått en länk på min blogg som tack för att du skickade en utmaning till mig ;D Kolla på bloggen imorgon för att se vilka utmaningar jag valde ut ♥

2010-12-25 @ 17:21:39
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0