100 frågor!

 
1. namn? - Veronica Pettersson
2. ålder? -16
3. vart bor du? - Utanför Göteborg
4. bor tillsammans med? - Mamma, Brorsan & Mats (min låtsaspappa)
5. färg på ditt hus? - Gult
6. lägenhet eller hus?- Hus
7. när är du född? - 1993
8. klass? - BF2A
9. vilket år tar du studenten?-  2012 I think!?
10. något jobb? - Nopp
11. när gick du upp idag? - HAHA, halv 1 typ
12. när ska du sova?- Ingen aning!
13. duschat idag?- Naj, är ändå bara hemma så.
14. kramat någon idag?- Nix
15. pussat någon idag?-  Ne
16. vad har du ätit idag?- Julmat, igen... Börjar änna tröttna på det -.-'
17. dagens klädsel? - Mjukisbyxor, en stor tröja, t- shirt & gula strumpor :)
18. dagens smink? - Nothing - osminkad
19. dagens sötnos? - Ingen
20. dagens roligaste? - Vet ej.

SOCIALT:
21. har du många vänner? - Jadå
22. hur många har du kysst? - ...
23. vem kramade du senast?- Pappa
25. hur många har varit otrogen mot dig?-
27. har du pojk-/flickvän?- Nixpix

28. vem pratade du med i telefon senast?- Madde, min kära kusin ^^,
29. vem fick du senast sms ifrån?- Sanna

FAVORIT:
31. film?- Remember me och massa andra
32. låt?- Shit, vad svårt! Jag har ingen aning.
33. mat? -  Thaimat
34. dryck?- Hallonsoda
35. färg? - ROSA
37. stad? - Göteborg

38. land? - Sverige
39. ämne i skolan?-  KÖR ! ♥♥
40. människa?- Finns många

SENASTE:

41. personen du tänkte på?- ...
42. personen du kysste?- ...
43. gången du spydde?- Det var jättelängesen!! Är glad jag slipper den skiten :D
44. gången du grät?- Minns inte..
45. pizzan du åt?- Typ 2 veckor sen.
46. gången du var i göteborg?- I måndags
47. gången du var i stockholm?- klassresa 2009
48. gången du var full?- Är aldrig full.
49. gången du var hög?- GLÖM!

ANTINGEN ELLER:

51. svart eller vitt?- svart
52. hund eller katt?- HUND
53. ut och festa eller hemma och mysa?- Hemma och mysa
54. tvspel eller datorspel?- Beror på vad man ska spela.
55. singel eller upptagen?- Singel
56. hångla eller ha sex?- Hångla
57. lunarstorm eller helgon eller playahead?- Använder inge utav det
58. ragga eller bli uppraggad?- Skulle vara roligt båda två.
59. big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel
60. blont eller svart hår?- Blont
61. har du blåa ögon eller bruna?- Inet utav det.
62. choklad eller lakrits? - GILLAR BÅDA SAKERNA! MUMS ♥
63. göteborg eller stockholm? - Göteborg!
64. högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. pizza eller kebab?- Pizza, eller det beror på vad man känner för ;D
67. randigt eller prickigt?- Båda två.
68. älska eller älskas?- Man brukar säga ge & ta, så båda två !
69. leva eller dö?- Leva :) ♥ Än blir ni inte av med mig!

ANTAL
70. personer du älskar?- 7 typ
71. personer du hatar?- Hatar ingen, tycker bara synd om dem..
72. gånger du varit full?- Nada.
73. personer du hånglat med inom en 24timmars-period?- ..
74. glassar du ätit på en dag?- Vad kan det vara? 2 kanske..
75. festivaler du varit på/ska på detta året?- Jag tror ärligt talat inte jag varit på ngn festival.
76. gånger du haft minnesluckor?-  Har det allt som oftast.. Är dock ändå nykter x)
77. gånger du varit hög?- Never.
78. personer du saknar just nu?- 2 typ
79. gånger ditt hjärta brustit?- 1 gång tror jag faktiskt.

VEM:
80. vill du kyssa nu?- Ingen
81. ska du träffa imorgon?- Eleanor, om hon vill träffa mig :)
82. sjöng du senast för?- Massa människor på Burgården
83. hade du senast en msn-konversation med?- Madde, min kära kusin !
84. spelade du tvspel med senast?- Pappa
85. vill du ta med på en romantisk resa nu?- Ingen
86. vill du kasta en sten i huvudet på?- Ingen :D
87. förtjänar att dö?- Våldtäcksmän & mördare!!!!
88. är söt?- Jag :) Hihi!
89. vill du sova jämsides med i natt?- Ingen

VAD:
90. gör dig glad?- Mina vänner & familj
91. gör dig ledsen?- Sånna som sviker.. :(
92. vill du helst göra nu?- Träffa ngn !
93. önskar du att du slapp göra?- Vet inte.

94. vill du ha nu?- MaT
95. önskar du dig i födelsedagspresent?- Massage & massa pengar!!

96. längtar du till? - tisdag ♥
97. tycker du om dina betyg?- Jadå, men de ska bli ännu bättre!

98. ångrar du i ditt liv?- Ingentint tror jag.
99. är det bästa som hänt dig?- Att mamma träffat en sån bra man, jag älskar han jättemycket!
100. Hur mycket är klockan? - 16.50




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0