idag är jag trööött & hungrig

Knas, fick ju ändå sovmorgon till iaf 10.15.
Jaja, jag är som jag e ! Inte mycke att göra åt..
Det där med att jag är hungrig kan bara bero på en sak; Har endast ätit 1 pizza till frukost, sen en massa frukt. Men det är tydligen inte tillräckligt för att stå sig om man heter Veronica Pettersson.

Blablabla.. Jag bara tjötar..

Ska istället berätta vilken lektion jag hade !
Kör blev det, sen sitta och lyssna på ett rep där Philip & Kattie sjöng duett. Nice price!
Men efter ett tag ville jag inte sitta längre.. Så jag bestämde mig för att gå ner till spårvagnarna.
Klockren tajming, behövde bara vänta 5 min innan 2:an kom.
Så jäkla gryym är jag! ;)

Puuuuss. ♥
Nu ska jag käka, syns kanske senare.
Ha det så länge !

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

najs inte mkt, chilla :) sj då?

2010-12-08 @ 18:55:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0