har haft en toppen födelsedag !

Dock trodde jag inte mina & brorsans gäster skulle komma så tidigt. Haha, satt fortfarande & åt frukost! Men så kan det vara.. ;) Vi satt sen och tjöta om allt möjligt, både positivt och negativt. Men efter en stund skulle de ge sig vidare. Jag fick följa med för de skulle ändå till IKEA och jag ville få bytt mina tofflor på Coop som jag nämnt i ett tidigare inlägg här. Tråkigt nog hade de inga i min storlek så fick istället lämna tillbaka dem. Pengarna kan komma väl till pass nu när jag ska köpa en ny mobil! Suveränt!! Jag ÄLSKAR att fylla år ! :D :D

PUUUUSS. ♥



Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

varsågod och tack =)

2010-12-28 @ 18:22:03
URL: http://matildays.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0