det blev inget sjungande i församlingshemmet idaag !

Allt på grund av att min far är så fruktansvärt bra på att blanda ihop datum.. Det är imorgon istället! Och då kan jag inte för då ska jag in till stan och göra läxa, ska gå en julvandring och svara på den del frågor som jag fått av min lärare. Sen efter det blir det att titta på min sångpedagog Gines julkonsert, hon bjöd nämligen in mig på Facebook. Så jag tänkte att det både kan vara rolig för henne och mig om jag kommer. 60 kronor är nästan som hittat. Dessutom vet jag att hennes konserter är bra, var på hennes Exsamens konsert förra året eller ngt. Den var absolut fantastisk!! Hon sjunger som en ängel.

Puuuuss. ♥

Kommentarer
Postat av: aww

ja absolut:D

2010-12-18 @ 21:10:46
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0