vaknade typ vid 11.30,men gick inte upp förens kl var 12.00

tycker det är så j*vla gött att bara ligga och slöa.
sen efter att jag hade kommit upp,
åt jag frukost med min bror.
blev en macka med choklad kräm.
mycket ska jag säga er!
ni borde själva testa det.
visst,man är ju änna liite onyttig..
but so? får man lov att vara ibland. :)

annars nu sitter jag och kollar om jag hittar ngt intressant på http://nelly.com.
pågrund av detta har jag skapat en ny kategori- mode!
vet att alla typ har det på sina bloggar.
men,men.
nu ska jag lägga upp lite som väckte min uppmärksamhet.

btw,hyrde "I love you philip morris" igår,den var faktiskt riktigt rolig!
kan jag lätt rekomendera er att se. :D



puuusskram allesammans!♥







Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0