snuten jagade en man !


btw,bilden har inget att göra med texten.

snuten jagade upp han till vårat hus.. skit kul verkligen.
jag var fan livrädd! :( 
men min låtsas pappa hade fått nys på honom.
så han tipsade snuten om vart han låg och gömde sig. :D haha,rätt åt honom tycker jag!
nu kan jag och min familj sova lugnt igen när vi går & lägger oss.
det känns ju tryggt.
synd bara att just detta huset ska bli utsatt för sånna läskiga saker,
en annan gång hade snuten dragna vapen på baksidan av vårat hus..
usch,tur att jag & min bror inte vaknade.. vi sov så gott i våra sängar! :)

snart är det dax att lägga sig i sängen.
inte sova,men lääsa! hihi :)
godnatt allesammans,sov så gott. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0