rensar i min musik!

det kommer ju ta ett tag.. men tänker inte göra allt idag.
för mycket arbete bakom det.
men ngn gång ska la det oxå bli klart.
får ta lite när man känner för det. :)

innan dess lämnade jag "precious" som jag & mamma var och hyrde igår.
har oxå hunnit vara en sväng med mamma på allum.
kollade skjorta till mats,vi ska ju på bröllop imorgon och då måste han ju vara fin.
vi hittade 3 till han.
hoppas bara han gillar dem. :)
btw,här kommer ngr egobilder som jag tog när mamma provade kläder.

DAGENS OUTFIT

svart kofta= ingen aning
guldiga örhängen= glitter tror jag
blommig tunika= vila

 





















annars nu sitter jag och lyssnar på gospel,
härlig musik,oftast svängig & medryckande!
de flesta gospelsångare har oftast riktigt kraftiga och bra röster.
svarta sjunger mycket gospel faktiskt.

bloggar mer senare om jag hinner.
puuuss. ♥





Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0