kort skoldag igår,sen ner till stan med ida,cassandra & sandra

riktigt trevligt.
sen efter en stund mötte vi även upp kattie & louise!
niceprice. :) gick runt och kollade lite innan vi satte oss på ett caf´e och tog det bara "cool".
trodde att ngn mer än jag skulle köpa ngt mer ätbart än en negerboll.
men där fick jag sitta själv med min stooora sallad med massa äckliga gröna och svarta oliver.. usch! :S
men som tur var hade jag kattie & louise som smakade liite, haha.
dock gillade jag kycklingen,majsen,gurkorna och fetosten m.m. ;)
efter ett tag var jag mätt! då gick louise lös på min sallad istället. :) tack för det!

sen efter ett tag särade vi på oss, alla ville titta på olika grejer.
då satt jag och kollade på när sandra provade skor.
kan säga att det var riiiiiiiktigt skööööönt att få sitta ner! eftersom jag inte hade ngr inlägg i mina skor (är plattfotad), har även fortfarande lite ont i höften när jag går.. fick ju en muskelsträckning där i söndags. :( 
trots det flyter livet på ändå!

här kommer ngr bilder när jag & sandra provade kläder.
måste bara berätta att efter när vi hade provat klart allt.
såg jag ett ansikte jag tydligt kände igen. :) haha,ropade therese för att se om hon reagerade. x)
och det gjorde hon! guuuuud va roligt att se henne! :D (en gammal barndomskompis från där jag bodde förut).
vi bytte nr,hon pratade om att hon ville ta en fika ngn dag & prata gamla goa minnen!! OMG, SHIT VAD KUL ! :D :D :D hoppas verkligen det bliiiiir så! ja,oj jag var verkligen glad igår JAAAAAA! men fick försöka ta det coolt. här kommer bilderna!













efter vi hade provat kläder,stack vi och satte oss på ett caf´e.
vi köpte detta!




min sööta Sandra!! :D <3
love you my dear!

PUUUSSS. ♥
vet inte om jag riktigt orkar skriva dagens inlägg idag.
är så attans slö & tröööööött.... !
men vi får se.





Kommentarer
Postat av: sandra

hade jätte mysigt gumman! :D nästa filmkväll!! love you min kära lilla häst! <3

2010-08-25 @ 19:05:45
Postat av: Veronica

Jag meeeed Stumpan ! :'D absolutly! ! love you my dear!! (L)

2010-08-25 @ 19:17:37
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: ida liifw

sv: hihi jaa, mat är inte helt fel! :d

söta bilder <3

2010-08-25 @ 21:44:12
URL: http://idaliifw.blogg.se.
Postat av: Veronica

sv; absolut inte ! :D

hihi,tack (: <3

2010-08-25 @ 22:19:17
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0