jaha,skönt matten avklarad iaf för idag!

det känns JÄTTESKÖNT.
jag & mamma håller just nu på och räknar procent.
tycker det är rätt svårt.. men kommer framåt iaf. :)
får kämpa detta året för att få ett G!
fast det är jag van vid att göra.
gick inte direkt på en skola där specialpedagogen tog till vara på en elev som kom för att hon ville lära sig!
nej,nej bättre att komma ngr minuter försent för att man ska sitta i personalrummet och fika. :) haha.
+ ge mer hjälp till en 7:a elev än jag som gick i 9:an och skulle gå ut med mina betyg..
fy faan va glad jag är att jag sipper allt det förflutna under den skoltiden!!
jag är verkliigen ÖVERLYCKLIG! :thumbup:

btw,imorgon blir det till skatås med klassen,samt andra klasser.
känner mig INTE särskilt pepp eftersom man var där förra året.
då var det iaf riktigt triiist! men vem vet kanske blir annat denna gången? ;)
 


jo,kanske liiite redigerad.. men bara liite (a) hihi!
den här bilden passar iaf idag.
är ju ÖVERLYCKLIG som sagt! :D

PÖÖÖSS. ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0