inte träffat henne på jättelänge,nu duschen!

btw,en kompis som jag inte har träffat på jättelänge frågade på sms: "om vi hade en bur?"
då svarade jag: ja,det har vi :) inne eller ute bur?
inne
så såg idag när jag vaknade att hon hade ringt ungefär vid 10 tiden.
men då sover ju jag. ;) hahah.
men ringde henne strax efter att jag hade ätit frukost.
samtalet ledde till att hon & hennes mamma skulle komma och hämta buren.
först skulle de få låna den. men sen såg mamma att den var en aning rostig på gallret..
så mamma sa till dem: ni får den,om ni inte vill ha den så släng den! x')
var riktigt kul att träffa tove,som hon heter! tjöta lite. :)

annars har jag hjälpt mamma & mats med att lägga i nymalen köttfärs i fryspåsar.
och nu ska jag duscha,i fall sara anderson kanske kommer på beök efter maten! ;)

TJINGELING!
ha det bäst.
puuuuusss. ♥

jul på liseberg - 09.
tycker bilden är så vacker. ♥


Kommentarer
Postat av: Carina Wickman

Du jag håller med dig den va jättefin bilden...Kram

2010-08-21 @ 18:54:13
Postat av: Veronica

hihi,bra att mor min håller med mig! (: pusskram på dig.

2010-08-21 @ 23:31:39
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0